Să înceapă „blogăreala”

Cu ceva timp în urmă mă enervau la culme vorbele: „uita-te pe blogu’ meu că am scris despre asta” sau „ai citit mah ce a scris X pe blog?”. Nu înţelegeam care era faza cu blogurile. A trecut ceva şi mi-am dat seama de modul foarte pragmatic în care poţi să foloseşti blogul. Nu sunt genul de om care să-şi pună „în vitrină” cele mai intime trăiri, dar sunt genul de om care dacă dă peste ceva fain ce merită văzut, auzit, pipăit, mirosit, îl face cunoscut şi altora. Se întâmplă o groază de lucruri faine în oraşul ăsta de care noi habar n-avem.

Deci, dacă vreţi să aflaţi despre evenimente, întâmplări şi impresii despre ele, ştiţi unde să va uitaţi.

4 gânduri despre „Să înceapă „blogăreala”

Lasă un răspuns

