E tare sor’mea asta!…

Mai nou o cheamă Iuliana Rîpanu, dar e încă sora mea. Din totdeauna m-a complexat prin faptul că era conştiincioasă, avea note bune şi le avea cu desenatu’ (între noi fie vorba eu sunt un anti-talent la arte plastice). Chiar dacă azi nu are o carieră în arte plastice – e educatoare şi îi plac copiii – continuă să se joace cu culorile pe unde apucă. De mai bine de un an îi place să picteze pereţi. Dar nu oricum, ci cu scopul de a face camerele un loc în care copiii să se simtă într-o lume numai a lor. De cum am văzut ce îi iese din mâini i-am zis: „Tu ai putea să faci bani din asta. Dacă vrei pot să-ţi fiu impresar”. Mai în glumă, mai în serios, am început să-i fac reclamă în stânga şi în dreapta. (voi sunteţi acum din categoria „dreapta”)

Dacă vreţi să vă convingeţi cât de tare e sor’mea aruncaţi o privire aici.

PS: Ea mai pictează şi alte chestii, la cererea clientului, în caz că vreţi să daţi culoare monotonei camere din blocul comunist în care staţi 😀

Un gând despre „E tare sor’mea asta!…

Lasă un răspuns

