Exemplu de site ce merită vizitat

Aseară îmi zice frate-miu: „Cică site-u ăsta e făcut de un român. Ce tare!” Mă uit pe monitorul laptopului lui şi prima dată nu mă prind ce e cu fata care stă cu o farfurie în mână şi aşteaptă. În jurul ei sunt diferite feluri de mâncare pe care le poţi trage în farfuria ei. După ce i-ai umplut farfuria pleacă cu o faţă veselă şi lasă loc unui alt copil. Luând site-ul de la început am putut afla că e vorba despre o acţiune de caritate pentru copiii care mănâncă la cantină în Düsseldorf. Deci foametea e si la ei, nu numai în Africa!…

M-am documentat un pic pe Google (ce mai bibliografie :P) şi am aflat mai multe despre cine a făcut designul şi conceptul site-ului: e vorba despre o echipă de la Ogilvy Identity condusă de un român, Radu Mândru. „Săpând mai adânc” am aflat că tipu’ e chiar braşovean si a terminat Liceul Honterus. Şi dacă nu era de ajuns, tipu’ ăsta a câştigat Leul de Aur la Cannes (echivalentul Palm d’Or numai că pentru webdesign) şi am zis: „Hey! Şi eu sunt braşovean…şi eu!” E fain când ai cu ce să te mândreşti (doar pe el în cheama Mândru…:)) )

Dacă vreţi să vă convingeţi de ce chestie tare a reuşit omu’ ăsta pentru organizaţia respectivă intraţi pe www.donate-a-meal.com şi poate chiar reuşiţi să donaţi câţiva euro pentru nişte copii.

Lasă un răspuns

