Viaţă plină de rahat

Nu, nu vă temeţi, nu este vorba de un post depresiv, sau plin de frustrare legat de viaţa din România. Este vorba despre povestea „cuiva” care de vreo 50 de ani stă (literalmente) în rahat! Şi parcă n-ar fi de ajuns, nici măcar nu e vorba de rahatul lui, ci de cel a sute de porumbei inutili şi prostănaci.

Să fac puţin lumină: acum două săptămâni am fost cu Steffen în turnul Casei Sfatului pentru a face o „şedinţă foto” (acum poate vă gândiţi că am făcut poze cu pletele în vânt de desupra Pieţei Sfatului 🙂 ). Îmi pregătisem o cârpă proaspăt îmbibată în apă caldă ca să-i fac „o baie scurtă”, pentru că ştiam că e puţin cam murdar, dar ce-am întâlnit acolo a depăşit cu mult aşteptările mele…Cel mai vechi clopot din Braşov (datat 1690) era acoperit complet de rahat de porumbel. Atunci mi-a venit în minte: să fi atât de valoros şi să trăieşti o viaţă plină de rahat!

Din fericire toate astea se pot schimba: sâmbătă, la ora 12 fix, clopotul va bate din noi. Momentan doar manual, dar sper ca în scurt timp să se refacă mecanismul care îl leagă de ceas şi va suna din sfert în sfert de oră şi la ore fixe. Mă bucur că pot să iau parte direct la această acţiune care a fost iniţiată şi promovată de Musica Coronensis.

Fiind din nou funcţional porumbeii nu vor mai putea să facă din el „closetul” lor şi le va fi frică, pentru că sunetul lui îi va deruta…muhahaha! 😛

Dacă sunteţi curioşi să îl vedeţi aruncaţi o privire aici.

3 gânduri despre „Viaţă plină de rahat

Lasă un răspuns

