O expoziţie cu miros de cafea

De când am început acest blog am în minte să vă spun despre un loc unde aveţi ce gusta şi chiar ce vedea. Am evitat la început să scriu despre asta pentru că nu vroiam să fac publicitate gratis unui local. Însă când am avut de-a face direct cu cel care conduce toată treaba – şi când festivalul ce tocmai s-a terminat mi-a permis – am zis că trebuie să dau mai departe. (De fapt mai este un motiv pe care vi-l spun mai încolo)

Poate aţi auzit despre Cafetecă…încă de la numele localului puteţi surprinde conceptul inovativ pentru o cafenea. Se doreşte a fi o cafenea în care cultura să se simtă bine. Deci, dacă vreţi să promovaţi o acţiune culturala „aici e locul” (ca să-l citez pe şefu’ de acolo). Personal nu mă dau în vânt după cafea, cel puţin nu după gust, însă îmi place mult cum miroase. Dar acolo puteţi găsi şi ceaiuri şi gustări dulci.

Dar nu neapărat de-asta vreau să fac publicitate. Vreau să vă spun despre o Poster_expozitieexpoziţie ce este găzduită în Cafetecă. Este vorba despre o expoziţie foto organizată de Forumul Democrat German Braşov cu imagini ce „povestesc” Braşovul. Cât timp veţi sta pe canapea sau la masă puteţi arunca un ochi pe pereţi pentru a vedea cum au surprins braşoveni obişnuiţi oraşul în care trăiesc. Eu m-am uitat peste poze şi unele dintre ele erau chiar artistice şi bucurau ochiul. Dacă ajungeţi pe acolo uitaţi-vă după poza cu titlul „Hydrant im Renaissance-stil” (e undeva în partea dreaptă, la baza unei bolţi) şi veţi avea ocazia să vă amuzaţi (sau să fiţi impresionaţi) de un tenor îmbrăcat în haine renascentiste. Fotograful este Laura (webdesignerul programator şi  organist) care mai are în expoziţie încă două poze pe lîngă aceasta.

Eu vă doresc să vă bucuraţi de local şi de oferta sa în materie de cafea, însă să o faceţi cu moderaţie (cafeaua nu e prea sănătoasă şi în plus în local se fumează).

PS: Tenorul renascentist din poză sunt eu 🙂

Lasă un răspuns

