Am făcut-o şi p’asta!…

Săptămâna trecută am fost cu Jugendbachchor într-un scurt turneu în München unde ne-am simţit foarte bine, am făcut zeci de kilometri prin oraş şi prin magazine, am susţinut trei concerte şi ne-am ţinut de ghiduşii. Chiar dacă vremea nu a prea ţinut cu noi, pt că a fost mai tot timpu’ înnorat, am avut un timp plăcut împreună.

A sosit şi inevitabila plecare după cele (prea scurte parcă) 5 zile şi, ajunşi în aeroport, a venit o idee: „Hai să facem un clip aici!” (fie vorba între noi dirijorul avea în minte chestia asta cred că de la plecare). Ne-am uitat în stânga şi’n dreapta ca să găsim un loc potrivit şi ne-am aşezat în faţa camerei. Ce-a ieşit vedeţi mai jos… A fost fain pentru că lumea care aştepta să se îmbarce s-a întors imediat ce au văzut ceva mişcare „dubioasă” şi de cum am început să cântăm au stat cu ochii ficşi şi cu urechile ciulite. Ce mi-a plăcut mai mult a fost că o parte din personalul aeroportului (cel care îşi permitea să stea un pic) s-a orpit şi s-a apropiat ca să ne vadă.

Am realizat încă odată cât de fain e să cânţi alături de nişte oameni care au plăcerea de a face lucru’ ăsta în orice context şi cu orice ocazie. Nu mai spun că în avion, subsemnatul îndrumat de dirijor, a realizat un interviu „la înălţime” (asta la propriu!) cu o parte din corişti pentru a culege impresii proaspete despre turneu.

Vă las să aruncaţi acum un ochi şi peste câteva piese înregistrate la primul nostru concert din turneu upload-ate pe Youtube la proaspătul canal Jugendbachchor.

Lasă un răspuns

