Jugendbachchor la TVR

Deja cititorii „fideli” ştiu câte ceva despre Jugendbachchor de prin posturile trecute (şi cu precădere din „Am făcut-o şi p’asta!…”) şi de prin informaţiile oficiale ce vizau activitatea Corului de Tineret Bach al Bisericii Negre. Eh, de data asta am plăcerea de a vă invita să vă uitaţi la televizor 😀 .

Anul acesta emisiunea în limba germană de pe postul naţional a împlinit 40 de ani de la prima difuzare. Cu ocazia asta au organizat la Sibiu o gală (cu invitaţi speciali, care de înregistrare, lumini, sunetişti, prezentatori şi multe pretenţii) ce a avut loc la Sala „Thalia”. Deoarece s-a dorit a fi un program plin de muzică şi dans (pe lângă vorbăraia tipică) organizatorii au invitat şi Jugendbachchor să ia parte în program. (Trebuie să amintesc aici colaborarea ce a început cu ani buni în urmă între cei de la emisiunea germană şi corul nostru, concretizată în înregistrarea concertelor şi filmări speciale de Crăciun).

Uite aşa s-a făcut că sâmbătă seara, de pe la ora 19, am fost pe scena unde s-au desfăşurat „ostilităţile” şi am avut ocazia de a cânta vreo 7 piese pentru a „unge la suflet” saşii şi şvabii din sală. Pentru noi a fost prima dată când am cântat într-un astfel de cadru, cu lumina reflectoarelor pe noi, „traşi în bandă” de vreo 4 camere, urmând indicaţii din spatele scenei de genul „Acum, acum!..” Trebuie să recunosc faptul că prefer simplitatea unei biserici şi atmosfera creată acolo prin acustică, culoare şi pacea aceea specifică.

Pentru toţi cei curioşi, joi au posibilitatea de a „trage cu ochiul” la cum am cântat şi ce s-a întâmplat pe la gala asta. Emisiunea în limba germană începe de la ora 15:30 şi ţine o oră jumate. Noi am cântat la începutul galei, deci daca vreţi să ne prindeţi tre’ să fiţi cam de la început pe emisiune.

P.S. Toţi cei ce doresc autografe în urma vizinonării mi se pot adresa direct pe blog sau prin oricare alt intermediu cunoscut de ei. Pot face rost de autografe de la oricare dintre corişti, inclusiv de la dirijor! 🙂

5 gânduri despre „Jugendbachchor la TVR

    1. Mda, acum imi dau seama ca din dorinta de a fi mai „poetic” am fost destul de ambiguu. So, pentru cine nu a inteles cand sa se uite la TVR (sa le mai faca si lor raiting :P) JOI, 28 ianuarie, de la ORA 15:30

Lasă un răspuns

