Accept doar roşii, nu şi ouă clocite

Trebuie să îmi cer scuze în faţa tuturor celor ce din simpatie (milă) s-au uitat la plictisitoarea emisiune în limba germană ca să îi vadă pe „ăia de la Jugendbachchor”. Şi eu am ştiut că astăzi se dă programul galei (chiar dacă mi s-a părut totuşi cam suspect să fie ei aşa de rapizi)…eh! măcar aţi văzut cu toţii „behind scenes” 😀

Nu mai am curajul de a vă invita să vă uitaţi şi joia viitoare. Şi-aşa raitingul a fost cred că cel mai mare din ultimii 5 ani cu ocazia asta 😛 (oricum în perioada următoare o să cerem de la TVR imaginile şi probabil o sa postăm noi pe undeva să poată fi accesibil la orice oră şi din orice loc)

So, mi-am pregătit deja o salopetă de muncă. Voi numai să mă anunţaţi când veniţi cu roşiile ca să o pun pe mine. Şi incă odată: accept doar roşii, nu şi ouă clocite…

2 gânduri despre „Accept doar roşii, nu şi ouă clocite

Lasă un răspuns

