Muzică evreiască la sinagoga de la Poarta Schei

De mai bine de o săptămână am observat un afiş ce stătea pe uşa Comunităţii Evreieşti de pe Str. Poarta Schei. Zilnic trec pe lângă sinagogă dar (spre ruşinea mea) n-am intrat nciodată şi, văzând acel afiş, mi-am zis „Oare ce-o fi?…poate acum e ocazia să văd şi eu cum e înauntru”.

UItându-mă pe afiş am aflat că miercuri, 23 iunie, la 18:30 vine la Templul Evreiesc (aşa văd că se numeşte oficial ceea ce noi toţi numim „sinagoga de la Poarta Schei”) Corul Cantorilor din Ierusalim (JCC). Hmm…deci am ocazia şi să vizitez şi să ascult un concert? Perfect! M-am interesat şi biletul la acest eveniment este 10 lei aşa că dacă vă puteţi include în bugetul pe luna asta şi costul ăsta atunci nu ezitaţi să luaţi contact şi cu altă cultură.

Lasă un răspuns

