Culorile naturii. Expoziţie de pictură

Uite că spectrul de interes arătat de blogu’ ăsta se lărgeşte şi am să vă invit la o expoziţie de pictură. Chiar dacă spaţiul unde puteţi vedea picturile nu este unul destinat unei expoziţii (Casa Baiulescu, secţia franceză) e bine totuşi artiştii sunt încurajaţi să continue ceea ce fac.

Cu toate că  nu mă pricep „de nicio culoare” la chestiile ce ţin de desen, pictură, grafică (parcă am mâna de lemn :P) pot face totuşi o distincţie, în mintea mea,  între estetic/inestetic, frumos/urât, graţios/grotesc ş.m.d. Şi când invitaţia de a participa la o expoziţie de pictură vine de la un artist plastic-filosof-sociolog („resursolog umanolog” cum mai zicea un prof’ :D)-fost coleg cu a mea soră este frumos să fac şi puţină promovare, nu? Artista se numeşte Judith Gocsman şi din câte îmi amintesc eu a mai avut o expoziţie tot la Mediateca Franceză. (V-aş fi făcut o trimitere undeva unde aţi putea afla mai multe despre ea, dar nu am găsit pe net) Oricum, staţi pe aproape că pe viitor s-ar putea să mai auziţi despre ea şi o veţi cunoaşte pe parcurs.

Picturile realizate de Judith sunt

…inspiraţii din natură…sau din ceea ce se vede dincolo de natură: planurile ascunse ale mirificelor jocuri de culori şi lumini ce dezvăluie o lume astrală unde culorile vii explodează în jocuri de mii de nuanţe, lucrările dorind să exprime totodată frumuseţea în simplitatea ei.

(*acestea sunt cuvintele artistei despre picturile din această expoziţie)

Chiar dacă nu mi-a plăcut franceza la şcoală o să fac o vizită la Casa Baiulescu, ignorând toate titlurile alea ale cărţilor de pe rafturi. Şi voi puteţi să aruncaţi o privire, când aşteptaţi autobuzul care vine abia peste 20 de minute în Livadă. Expoziţia e deschisă toată luna iulie şi nu vă costă decât puţin din timpul vostru.

Preview în variantă digitală. Vă las să vă hotărâţi în timp ce admiraţi picturile de mai jos.

P.S. Am uitat să menţionez că expoziţia este cu vânzare…aşa că dacă doriţi să aveţi o astfel de pictură atârnată de vreun perete acasă sau la muncă acum e momentul.

2 gânduri despre „Culorile naturii. Expoziţie de pictură

    1. E bine că ai pus ghilimelele pe <>, pt. că n-am să mă bag în domenii la care nu mă pricep. Eu doar am zis să ajut un coleg de bresaslă….într-un sens Judith este şi colegă cu mine 😛
      Arată-ne şi nouă unde putem citi ce ai scris despre expoziţie.

Lasă un răspuns

