Colind online

Pentru că (aproape) în fiecare seară voi fi cu prietenii la colindat prin Braşov m-am gândit să fac bucuria de „a fi colindat” şi celor la care ajung numai (sau mai des) prin lumea asta virtuală, internaută. Aşa că mi-a venit în minte un concept simplu, e drept că-i destul de impersonal, de a vă colinda online. Puteam să aleg cele mai frumoase, tradiţionale şi melodioase colinde de pe YouTube, dar am ales să „vă cânt” alături de prietenii şi colegii mei din ansamblurile în care imi mai folosesc vocea 😀

Pentru că WordPressu’ ăsta free nu mi-a permis să pun un playlist am să le las una sub alta 🙂

Şi cu ultimele două v-am purtat şi prin atmosfera germană şi cea jamaicană a Crăciunului.

Eu vă doresc să aveţi parte în aceste zile de o bucurie sincera, aducătoare de pace interioară, şi vă îndemn să vă opriţi pentru un moment din alergarea asta cotidiană şi să vă gândiţi cât de mare poate fi dragostea unui Dumnezeu care a ales să se facă asemenea nouă pentru a ne mântui.

2 gânduri despre „Colind online

  1. Beni, il citesc acuma, dupa sarbatori, dar tre sa iti spun… I like it! sau mai bine zis il ascult postu asta al tau, si prima din Bis. Neagra e cea mai tare…

    1. In orice zi a anului putem sa ne bucuram de minunea nasterii lui Isus…tu ai facut un pas in sensul asta.
      Prima piesa e filmata in Munchen, in 2009, in cadrul unui turneu pe care l-am avut acolo 😉

Lasă un răspuns

