Ne-am oprit din a trăi?

Mi se pare, uitându-mă la mine, că totul se petrece cu o viteză incredibilă. Dacă înainte aşteptai şi o săptămână ca scrisoarea ta să ajungă la o persoană dragă, acum ai acces instantaneu la cele mai neimportante lucruri pe care le-a făcut „un prieten” cu care nu ai dat mâna sau pe care nu l-ai îmbrăţişat niciodată. Spunem că acum este mai uşor să ţinem legătura, să ştim unii de alţii, să schimbăm informaţii…dar mi se pare că toate astea nu duc decât la lipsa unor relaţii autentice, la încetarea unuia dintre scopurile existenţei noastre: relaţionarea. Mă trezesc că schimb commenturi pe facebook cu prieteni care sunt dincolo de Piaţa Sfatului, că facem poze împreună doar pentru  a le uploada şi a pune „:” şi „)” în locul unei porţii sănătoase de râs autentic. Recunosc! sunt captivul tehnologiei, rutinelor, comodităţii…sunt totuşi unul dintre persoanele binecuvântate care au ocazia de a avea şi relaţii autentice. Mă bucur că pot face parte din mai multe grupuri de oameni în carne şi oase (nu grupuri virtuale, pe diferite reţele de socializare), în care mă pot dezvolta şi mă pot exprima.

Poate şi pentru a-mi răspunde la întrebările şi problemele de mai sus a fost conceput programul Începe Să Trăieşti. Cu toate că suntem o ţară creştină, să vorbeşti despre răspunsurile pe care Dumnezeu le dă prin Biblie problemelor noastre cotidiene este tabu. Unii oameni n-au vrut să ţină cont de această cutumă a societăţii moderne şi au zis să pună întrebări şi să găsească răspunsuri în cartea cu cele mai multe copii din lume.

În perioada 21 – 24 ianuarie, de la ora 19:00, pastorul Daniel Chirileanu va accepta provocarea de a aborda patru teme care au făcut subiectul multor campanii de publicitate a diferitelor companii şi produse:

21 ianuarie – „Trăieşte liber”

22 ianuarie – „Fii ceea ce poţi fi”

23 ianuarie – „Depăşeşte aşteptările”

24 ianuarie – „Visează mai mult decât întâmplări”

Dacă te interesează subiectele, sau vrei să găseşti răspunsuri, sau eşti mai curios din fire ( 🙂 ), poţi să intri şi să vizionezi cele patru emisiuni online pe:

www.incepesatraiesti.ro (va trebui să instalezi plug-inul QuickTime)

www.sperantatv.ro (la secţiunea „SperanţaTV Direct”)

Lasă un răspuns

