Pot sa zic?….e PRIMĂVARĂ

Scuzaţi-mi optimismul/efervescenţa regăsită în titlul acestui articol, dar trebuie să ştiţi că soarele e de vina! 😀

Nu ştiu despre voi, dar în ce mă priveşte am o bucurie spontană produsă în fiecare dimineaţă de soarele care-mi cade pe faţă. În mod normal soarele e cam enervant dimineaţa, mai ales când vrei să mai dormi un pic, să mai leneveşti, să te ascunzi în aşternut…dar nu şi în această perioadă a anului. După atâtea luni de zile în care parcă energia (viaţa în sine) ţi-e secătuită de frig şi cenuşiu (eh, câteodată albul zăpezii te mai încarcă) vine o dimineaţă în care realizezi: „Bă, ăsta e soare de primăvară!”

Duminica ce-a trecut a fost prima zi în care am avut şi eu „revelaţia” de mai sus, iar când am ieşit afară, când am simţit şi căldura şi am văzut şi lumea ce-a umplut parcurile şi străzile a devenit oficial pentru mine: e primăvară. Am realizat că noi oamenii nu suntem mult diferiţi de gâze din acest punct de vedere: cum dă căldura, cum ieşim din „găurile” în care am stat ascunşi toată iarna şi începem să ne mişcăm haotic (mai ales în zonele unde e soare). Eu m-am bucurat şi vreau să mă bucur la maxim de beneficiile interioare datorate soarelui, a păsărilor care cântă „a primăvară”, a florilor care aduc pixeli coloraţi pe „monitorul câmpului vizual” şi mai adăugaţi voi toate celelalte elemente benefice ale primăverii.

Deci, vă îndemn să savuraţi fiecare picătură de serotonină şi să vă lăfăiţi în vitamina D!

Un gând despre „Pot sa zic?….e PRIMĂVARĂ

  1. e bine când ai de-a face cu optimişti. 🙂 toţi mor de teamă cum că vine iar frigul… ei şi ce? oricum nu mai are putere, nu?
    ţine-o tot aşa, cu veselie, că merită să ne bucurăm după urâta iarnă…

Lasă un răspuns

