VV (Viralul de Vineri)

Ca să par şi eu mai serios în ale blogurilor m-am hotărât să lansez o „rubrică” săptămânală: „VV” (Viralul de Vineri). Mi-am dat seama că am văzut atât de multe poze faine (comice, triste, interesante, ce te lasă cu gura căscată) pe internet şi nu există săptămână în care să nu primesc un link sau să dau peste ceva de acest gen. Aşa că am luat hotărârea ca la final de săptămână să vă împărtăşesc ce am mai văzut.

Sursa

Un gând despre „VV (Viralul de Vineri)

  1. L-am mai vazut, dar inca mi se pare super amuzant. Imi si imaginez maimuta, cu un accent britanic, ca sigur provine dintr-o colonie britanica, si cu un gest gratios. :))

Lasă un răspuns

