Cum am văzut eu Junii

Fotoreportaj de Andrei Ghegoiu

Trebuie să aveţi în vedere că Andrei este nepotul meu în vârstă de 7 ani, care înainte de a ajunge la parada Junilor (în Piaţa Unirii) şi-a scăpat mingea cumpărată din banii proprii în Spurcata (După Ziduri). Starea de spirit nu a fost cea mai bună pentru a face poze (cu Nikon Coolpix L21), dar el „şi-a făcut treaba” cu profesionalism 🙂





10 gânduri despre „Cum am văzut eu Junii

  1. Nu i-am luat pt ca asta e o lectie: sa aiba grija de lucruri. Sa nu se mai joace cu mingea in timp ce merge, si in locuri unde nu este indicat (cand e pe trotuar langa o strada cu trafic, cand e langa o apa smd).

  2. Și o altă lecție poate ar trebui să fie (mai mult pentru noi, ăștia mai mari și cică mai responsabili): să ne mai bucurăm și de viață și să nu mai punem atâta preț pe lucrurile materiale 😛
    Scuze, nu m-am putut abține să nu comentez :-)) Dar…are totuși 7 ani 😀 acum e vremea lui de joacă.

    Oricum, drăguțe pozele făcute de nepoțel.

    1. Pai asta era deja problema la el (ca sa zic asa): isi luase mingea din banii lui (a ajutat pe cineva la carat niste nisip) si simtea mai acut pierderea (pt ca era si suma de bani care se dusese odata cu obiectul de joaca) 🙂
      Eu oricum i-am spus ca e doar o minge, poate sa-si ia alta (pt ca mai are bani de inca una :P), dar el era suparat ca mai trebuie sa cheltuie inca odata…

Lasă un răspuns

