Zici că te pricepi la estimări…

Astăzi am fost pus in faţa unei întrebări: „Câţi turişti au vizitat Biserica Neagră în perioada estivală?” Nu aş fi putut da de la mine o estimare, pt. că mă aflam într-o poziţie oficială unde lucrurile trebuie să fie cât se poate de exacte/corecte/clare. Dar nu puteam nicicum, măcar pentru mine, să estimez numărul de vizitatori ai simbolului Braşovului din această vară. Din fericire am acces la aceste cifre şi am reuşit să aflu numărul exact de vizitatori din lunile iunie-iulie-august.

Înainte de a vă face cunoscut şi vouă, m-am gândit să pun capacităţile voastre de estimare la lucru. Deci:

2 gânduri despre „Zici că te pricepi la estimări…

Lasă un răspuns

