Cod de Reîncarnare Gratuit

Dacă sunteţi confuzi înseamnă ca vă încearcă aceeaşi stare ca a mea atunci când am trecut cu ochii peste un anunţ de pe Facebook, care de fapt zicea: „Cod de Reincarcare Gratuit” (fără diacritice, de acolo şi încurcătura în mintea mea repezită).
Totuşi situaţia respectivă m-a pus un pic pe gânduri…şi după 1 minut am ajuns la o concluzie cel puţin interesantă: dacă românul ar fi hindus, am fi avut cu siguranţă parte de astfel de anunţuri. Păi dacă noi facem bişniţă cu moaşte şi apă sfinţită, vă daţi seama, dacă am fi crezut în reîncarnare, am fi scos-o şi pe asta la vânzare.
Anunţul de pe Facebook e de fapt un „Event” pe care un tip l-a creat şi care îţi arată 3 paşi prin care poţi intra în posesia unui cod de reîncărcare la cartela de telefon. Până în momentul de faţă 9.341 de persoane şi-au manifestat dorinţa de a intra în posesia unui astfel de cod. Oare câţi s-ar băga pentru o reîncarnare de succes, pentru urcarea pe scara mântuirii, pentru a ajunge cât mai repede la forma supremă a existenţei?
„Super-ofertă: dai click acum, plăteşti în viaţa viitoare.” Treapta SRL – pentru o reîncarnare de succes

Treapta SRL este singura firmă ce îţi returnează TVA-ul (Taxa pe Viaţă Aşteptată) în următoarele două reîncarnări

Un gând despre „Cod de Reîncarnare Gratuit

  1. Am citit si eu titlul de cateva ori,crezand ca nu vad bine.Am silabisit chiar.Mi-e teama ca daca platim unele fapte (totul se plateste,nu-i asa?) intr-o posibila viata viitoare,se vor aduna cam multe.Tentatia, de a lasa pe maine ce nu-ti convine azi ,este mare.Si noi,romanii,suntem genul de „lasa-ma sa te las”.Nu toti.Oricum,din experienta mea spun, la momentul platii ,se percep dobanzi,inca mari de tot.Amanarea platilor ar duce ,inevitabil,la dobanzi penalizatoare,poate vei fi executat silit(de parca poti fi executat de buna voie),unii isi vor declara falimentul…Nici nu vreau sa ma gandesc!

Lasă un răspuns

