Promovare în 30 de secunde

Bună treaba asta şi cu reţelele sociale. Pe lângă toate inutilităţle băgate în tastele utilizatorilor, partea faină este că funcţionează ca un flux de ştiri transmise de la om la om (bine, atâta timp cât ai în listă oameni normali, nu useri gen „Bebelusha Bya” „Macho Vlad” „Sexy Mia” şmd). De dimineaţă am văzut o postare a prietenului Ionuţ Turda care spunea scurt: „Braşov – Promo”. Când am intrat pe pagina IT Media Studio am văzut o succintă prezentare a proiectului pe care băieţii ăştia l-au făcut în parteneriat cu Antena 3 (documentându-mă, am aflat că este vorba de cele 2 spoturi de promovare ale Judeţului Braşov, comandate de Consiliul Judeţean şi care rulează deja din octombrie pe postul amintit). Vă las în continuare să le urmăriţi; primul este pt turism şi al doilea pt economic.


Acum întrebarea mea este: sunt de ajuns 30 de secunde transmise pe o televiziune de ştiri pentru a promova judeţul Braşov?

P.S. : Ca realizare a clipurilor tot respectul! Arată foarte bine; felicitări IT Media Studio şi Iusti Fudulu

5 gânduri despre „Promovare în 30 de secunde

    1. Primul, aici pe blog, este cu turismul (poate pe PrinBrasov.com). Nu cunosc ce hale si ce fel de industrie au filmat pt clip. Dar la industrie nu prea ai cum sa promovezi prin niste ecologisti (ar fi cam paradoxal). Cat despre industria romaneasca…mai mult straina e, ca sa zic asa 😉

  1. Da, vazusem al doilea de pe PrinBrasov sau defapt celalalt decat cel de la tine de pe blog 🙂
    Normal ca e mai mult straina, ai nostri nici daca i-ai da gata „la cheie” n-ar fi in stare dar e alta discutie.
    Nu vorbeam de promovarea industriei prin ecologisti, ci asteptam sa sara in sus ecologistii care critica industria si latra in gol.

  2. Mersi Beny,
    Ca si raspuns la intrebarea ta eu sunt convins ca si Iusty ar fi de acord sa facem mai mult decat spoturi de 30 de sec, clipuri de 3,4 min ci chiar un film documentar…Ideea e ca la cat material am filmat avem linistit cu ce sa-l incepem! Daca si Consiliul Judetean ar gandi ca noi ar fi totul bine si frumos.

Lasă un răspuns

