Google s-a ţinut de glume

Dacă aş fi fost încă la şcoală m-aş fi ofticat că 1 aprilie a picat anul acesta într-o duminică. Mai ales în perioada liceului (când prinzi puţin curaj şi parcă ideile nu’s chiar atât de prosteşti ca în V-VIII) păcălelile puse la punct individual sau cu întreaga clasă erau un deliciu aşteptat un an întreg. Abia aşteptai să vezi reacţiile profesorilor ora următoare după ce toată clasa a plecat lăsând mesaj pe tablă „suntem prezenţi…la Bistro. 1 Aprilie fericit!” sau alte glume legate de scaunul profesorului şi catedră şi câte şi mai câte!

E drept că interesul pentru „sărbătoarea” asta mi-a scăzut exponenţial cu fiecare an de la terminarea liceului şi am ajuns ca, în 2012, singurele păcăleli care să-mi stârnească interesul să fie cele de la Google. Unele dintre ele, dacă nu le-ar fi postat cu o zi înainte de 1 aprilie, ar fi fost foarte convingătoare şi cred că ar fi răspuns unor dorinţe ale multor utilizatori 🙂

Una dintre glume a fost varianta pe 8 biţi a Google Maps. Instantaneu am retrăit sentimente din copilărie, când jocurile Arcade erau cea mai înaltă formă de entertainment. Parcă îl şi văd pe Mario căutându-şi prinţesa pe străzile Braşovului. Pentru că a reuşit să mă facă să zâmbesc şi să am trăirile acestea, un +1 pentru Google!

Lasă un răspuns

