Eşti invitat la „Requiem” (W.A. Mozart)

Mă tot gândeam ce să spun ca să fac recomandarea cât mai consistentă? Dar m-am oprit puţin şi mi-am zis „mai e ceva de spus atunci când  zici Mozart (de care a auzit până şi Guţă), Requiem (cea mai importantă lucrare religioasă a sa, ultima, practic şi-a dat duhul cu pana în mână), Biserica Neagră (unde este tradiţie ca de Paşte să se cânte lucrări mari ale muzicii sacre)?”

Cei foarte interesaţi au aflat deja, cei interesaţi aveau nevoie doar de o confirmare, cei mai puţin interesaţi aveau nevoie de un motiv în plus, iar cei total neinteresaţi…ei bine, poate au doar plăcerea de a citi de pe blogul meu 😀

Cu toate că am ascultat lucrarea de nenumărate ori, voi avea plăcerea să îi susţin cu prezenţa mea în public pe câţiva prieteni/colegi de cor care vor cânta la acest concert.

Biletele se pot procura de la Casa de Bilete a Filarmonicii (Apollonia Hirscher nr. 10) sau înainte de concert, începând cu ora 18:00. (Se vor pune aprox. 500 de bilete în vânzare)

4 gânduri despre „Eşti invitat la „Requiem” (W.A. Mozart)

  1. Asa ,ca o stire:ieri un val de emotie a strabatut intregul cor la repetitie, cand cineva a lansat zvonul ca deja nu se mai gasesc bilete.Cum?NU MAI SUNT BILETE!!!??Dar tata,mama ,fratiorul,surioara,copilasii,etc. cum vor mai intra la concert?Azi s-a spart balonul,mai erau cam jumatate din bilete…nu va culcati linistiti!Maine la fara zece ,veti prinde ,poate, un loc dupa vreun stalp.

Lasă un răspuns

