Mai rapid decât Discovery…ar fi trebuit să mă citeze?

Astăzi mi s-a atras atenţia că am fost mai rapid decât Discovery România în postarea unui link interesant, unde poţi afla care este punctul exact de la antipodul locaţiei tale. Prima dată am zâmbit, n-am înţeles exact expresia „eşti mai rapid decât Discovery România”, am dat clik şi primul impuls a fost: ha! ce în urmă sunteţi (amestecat cu un soi de mândrie internaută).

Apoi am citit comentariul pe care ei l-au făcut legat de acest site: „Dacă v-aţi întrebat în copilărie unde aţi ajunge săpând o groapă prin centrul Pământului, această aplicaţie vă răspunde acum” şi imediat mi s-a aprins un beculeţ: e ideea pe care şi eu am lansat-o în comentariul pe care l-am făcut când am share-uit pe pagina mea de facebook: „Pe voi v-au fraierit astia mai mari, cand erati copii, ca daca sapi sa ajungi in cealalta parte a Pamantului, dai de Honolulu? Daca aveam atunci aplicatia asta le dadeam peste nas instant”.

Veţi spune, că nu e copy paste, că de fapt ei zic altfel şi că nuanţează…dar vă zic eu! Fondul e acelaşi: apelul la copilărie, cealaltă parte a Pământului, a săpa…nu-mi spuneţi că nu am dreptate.

Şi iată şi dovada, pentru toţi Tomii Necredincioşii şi toate Toamele Necredincioasele 🙂

Postarea mea: luni 7 mai; postarea Discovery: joi 10 mai

Un gând despre „Mai rapid decât Discovery…ar fi trebuit să mă citeze?

  1. Eu spun ca ar fi cazul sa le atragi atentia…macar sa te mentioneze acolo…ca de la tine s-au inspirat. Eu asa as face. 😀

Lasă un răspuns

