Poţi deveni stăpân de Beagle

Întorcându-mă de la concertul de orgă am trecut prin parcul de la Şaguna şi am dat peste afişul de mai jos, lipit pe un copac.

Scuzaţi calitatea proastă, poza e făcută cu un bunic de smartphone

Suntem fetiţe şi băieţei rasa Beagle, mici, grăsuţi, cu mult chef de joacă şi foarte sănătoşi! Ne căutăm stăpâni iubitori care să se joace cu noi, să ne hrănească …ne place mereu să avem burtica plină! Ne-am făcut şi vaccin, a durut puţin dar măcar nu o să ne îmbolnăvim! Căutaţi-o pe stăpâna noastră dacă ne doriţi alături de voi!

Relaţii la tel: 0767 048 705

Mie îmi plac mult Beagle-ii şi poate sunt şi printre voi fani 🙂 Am sunat şi m-am interesat: costă 400 lei. Eu nu-mi permit momentan investiţia şi angajamentul de a creşte un câine… poate dintre voi sunt doritori.

Un gând despre „Poţi deveni stăpân de Beagle

Lasă un răspuns

