Life is like a box of chocolates

Iar partea cea mai faină este când ai cu cine împărţii acea cutie. Din păcate facebook a reuşit să ştirbească prin butonul său o parte faină a acelui share, prin faptul că a pus la dispoziţie tuturor, la un singur click distanţă, să dea mai departe către neant (aproape) toate lucrurile vrute şi nevrute.

Pentru că îmi place să mă mândresc cu prietenii mei şi să îi sprijinesc în activităţile lor faine, am zis să-i dau şi o mână de ajutor Laurei şi să promovez scurt metrajul pe care l-a realizat împreună cu doi colegi pentru o competiţie.

Un film bun, trei oameni nebuni, cateva idei. La toate astea am adaugat ploaie, o camera de filmat, un trepied si cartoane. Inarmati si cu entuziasm ne-am intalnit pe o banca in Cismigiu si am ‘tras pe film’ ce vedeti mai jos.

Ce vrem noi? Sa transmitem mesajele frumoase din Forrest Gump in 60 de secunde. A, si vrem si un like pe YouTube si un share pe FB, daca va place. Mesaj de la Laura, Raluca si Cosmin

Life is like a box of chocolates
Laura, nu uita să împarţi în continuare cutia şi cu mine 🙂

Lasă un răspuns

