ANUNȚ: Țară prăpădită și coruptă, caut whistleblower

România are nevoie acum de un Snowden. Cred că singura șansă de a se bloca proiectul de exploatare de la Roșia Montană este ca o persoană să deconspire activitățile necurate ale RMGC în complicitate cu Statul Român. O persoană care să fie dispusă să-și asume acest risc de a-și sacrifica confortul personal pentru a da publicului documente care să arate cum au fost cumpărați politicieni și instituții pentru a da undă verde proiectului. Documente interne ale RMGC care conțin strategiile de manipulare în masă, scrisori de amenințare, directive de acționare în mod ilegal, orice. O leak-uire care să stârnească un val de revoltă în toate categoriile sociale din România, și care să sesizeze foruri internaționale competente de a interveni.

Eu am zis să-mi încerc norocul și am făcut o primă solicitare: mi-am trimis un e-mail sub formă de apel, în speranța că unul dintre angajații serviciilor secrete (ălea multe pe care le avem) va fi sensibilizat citindu-l.

Mail_wistlerblower

2 gânduri despre „ANUNȚ: Țară prăpădită și coruptă, caut whistleblower

Lasă un răspuns

