Ce să faci într-o zi de 1 Decembrie?

Nu am crezut niciodată în patriotismul sezonier, iar cu facebook-ul ăsta mi-am dat seama că suntem primii la dragostea de ţară prin degete ridicate şi împrăştiere de imagini, dar nu ştiu câţi/câte s-ar sacrifica pentru acest teritoriu şi popor. Cred că patriotismul se vede în atitudinea pe care o ai faţă de România în cele 364 de zile de până în 1 Decembrie şi mai ales în faptele tale…părerea mea.

Spre exemplu, eu am ales să fiu un soi de patriot duminica asta, de 1 decembrie, vizitând un colţ de ţară şi bucurându-mă de frumuseţea locului 🙂 Am fost împreună cu cei din Corul Bach al Bisericii Negre la Biserica evanghelică fortificată din Buneşti (proaspăt restaurată) unde am cântat cu ocazia primului Advent. Nu, n-am cântat „Treceţi batalioane române Carpaţii” sau „Noi suntem români”, nici măcar „Deşteaptă-te române”. Am cântat împreună cu oameni calzi, într-o biserică frumos de rece, cântece care transmit acea nerăbdare plină de foc a întrezăririi unei Speranţe, unei Lumini care să ne scoată din bezna prin care bâjbâim. Partea faină este că Lumina a venit, iar noi trebuie doar să ne reamintim să ne uităm înspre ea.

Cam aşa a fost şi la Buneşti: o zi cu Lumină caldă. Pozele surprind prea puţin atmosfera, dar vă las să completaţi cu imaginaţia şi inima voastră.

0102030405070809101112

 

Un gând despre „Ce să faci într-o zi de 1 Decembrie?

  1. Cu toate că am fost doar în trecere (2 melodii), în biserică se putea simții o atmosferă caldă (chiar dacă înauntru era aceeași temperatură ca și afară).
    Cât despre interpretare, jos cu pălăria!

Lasă un răspuns

