Decât aşa reclamă…mai bine fără

Sunt de mult timp rupt de ceea ce se doreşte a fi „industrie muzicală românească” şi dacă îmi dai o listă cu nume de (pseudo)artişti mioritici fără să îmi zici că’s de pe la noi nu m-aş prinde din cauza volumului mare de consoane pe centimetru pătrat.

Unii zic că avem şi braşoveni reprezentativi în breasla asta şi alţii se mândresc dând share la clipuri filmate în Braşov cu comentarii de genul „BRASOOOOV <3<3<3” (niciodată n-am înţeles cum vine asta: Braşov e mai mare ca 3…). Am încercat să vizionez şi eu videoclipul de mai jos şi n-am reuşit până la capăt. Doar după ce am dat pe mut urechea a dat liber la vizionare în continuare. Parcă fără sunet ar avea un pic de potenţial: cadrele fără bânţuială şi mână coborând pe obraz sau răvăşind părul stând într-un picior arată frumos (verdele e verde, cărămiziul e acolo, Tâmpa dă bine, centrul vechi la fel).

Dar trăgând linie, zic: decât aşa o reclamă oraşului…mai bine ne lipsim!

 

Pentru binele neuronilor recomand să apăsaţi butonul MUTE

Lasă un răspuns

