Cum arată şi ce conţine dosarul Braşov 2021

[UPDATE, 13.10.] Am fost sunat de către domnul Dragoş David să dau jos fişierul .pdf cu dosarul candidaturii. Se pare că acest document este public şi nu prea… În sensul că nu prea se doreşte a fi citit de toată lumea, „pentru că nu am vrea să aibă acces la el contracandidaţii noştri”, mi-a zis domnu’ David. Păi stai aşa! Toate oraşele au depus dosarele, în momentul ăsta nu mai poţi să zici „Doamnaaaa, am uitat să mai trec ceva pe foaia de extemporal, pot să o iau înapoi?”. Poate că nu se doreşte ca ceilalţi să vadă dosarul ca nu cumva să îşi dea seama că noi nu prea suntem contracandidaţi şi să menţinem măcar tensiunea, cine ştie? Oricum, fiind un băiat gigea am respectat dorinţa şi am dat jos dosarul în format electronic.

Informaţiile vor fi date cu ţârâita şi fără vreun sens clar pe pagina de facebook Braşov 2021.

Aş fi preferat să vă spun „am bucuria şi plăcerea să vă prezint dosarul de candidatură al Braşovului pentru titlul de Capitală Europeană a Culturii 2021, dar, din motive pe care le veţi vedea imediat, o să fiu sec cu un iată dosarul de candidatură.

Această postare e pur informativă, nu voi face comentarii şi aprecieri pe marginea dosarului. Probabil voi reveni în viitor cu o astfel de postare, dar momentan mă abţin. Pentru că nu am găsit dosarul în format electronic pe niciunul dintre site-urile oficiale (brasov2021.ro sau cel al Primăriei sau al Agenţiei Metropolitane), vă pun eu la dispoziţie acest document public de 84 de pagini.

Pe scurt:

– slogan: „Europa Corona”

Logo-slogan_Brasov2021– concept: „Civilizaţia Muntelui”

Concept_Brasov2021Conţinutul îl puteţi citi AICI în limba română şi AICI în limba engleză

Dosarul a fost depus la Ministerul Culturii sâmbătă, 10 octombrie, în ultima zi de depunere.

Un gând despre „Cum arată şi ce conţine dosarul Braşov 2021

Lasă un răspuns

