Bleed it forward

Că tot am timp la dispoziție, fiind between jobs (modul pretențios de a spune că ești șomer/casnic etc.), am ieșit azi în Herăstrău să văd cum e atmosfera la caravana Blood Network, varianta 2016 a campaniei Pay with blood a celor de la Untold. Mă așteptam să fie coadă mare, dar probabil targetul campaniei era prin parc căutând pokemoni. Chiar dacă mi s-a părut mai smart titlul din 2015, m-am lăsat convins să donez sânge, mai ales pentru că nu o mai făcusem de prin iunie anul trecut.

dav

Una peste alta m-am făcut cu un bilet pentru prima zi a festivalului Untold. Și pentru că a trecut de mult vremea când ascultam muzică din asta, m-am gândit să dau invitația cuiva care chiar își dorește să participe. Așa că, inspirat de Eftimie, m-am hotărât să ofer biletul unei persoane care îmi va povesti o faptă bună pe care a făcut-o săptămâna asta.

Lăsați un comentariu mai jos cu relatarea modului în care ați avut un impact pozitiv asupra unei persoane zilele acestea și poate aveți noroc să vă aleg. Criteriul de alegere va fi unul cât se poate de…subiectiv. Povestea care mă va impresiona cel mai mult va câștiga.

În caz că nu ați făcut nicio faptă bună săptămâna asta, e momentul să o faceți 🙂 Voi merge pe încredere totală, așa că de vă veți gândi să mințiți o veți face pe proprie răspundere în fața blestemelor celor care ar fi putut să se bucure de gestul vostru bun.

Biletul este valabil doar pentru 4 august și e de o persoană.

5 gânduri despre „Bleed it forward

  1. Din câte știu eu, faptele bune trebuie făcute în șoaptă. Nu strigate de pe acoperișul internetului. :))
    Dar dacă tot am comentat…să vedem ce fapte bune am înfăptuit săptămâna asta…
    Am lăsat unei bătrâne în piață restul de la cumpărăturile făcute la ea, am luat cu mașina o doamnă care aștepta autobuzul într-o zonă în care nu circulă des autobuzul, am găsit niște chei și le-am returnat proprietarului etc. 🙂

  2. Asa,ce sa zic? Am facut atatea fapte bune numa saptamana aceasta, ca nu stiu care ar avea sansele de castig cele mai mari. Si este abia marti…
    Sa zic asa: am plecat dimineata la 6.35 de la gazda mea,cinci minute mers pe jos pana in statie. Astept inca 11, vine 14 si merg in Livadă. Cobor. Sase minute si iaca un 36. Urc. Un domn, „binemirositor” (ca sa nu zic impuțit ca suna urat) farmecă intreaga asistenta pret de vreo cinci statii unde cobor, adica la Onix. Zic ca scap de dansul dar coboara si el. Eu astept un sapte sau opt, el…pute. Inmoi un deget in gura si apoi stabilesc directia vantului ca un bun cercetas ce ma aflu. Ma pozititionez mai la deal de „dumnealui” timp de cinci minute cand imi apare izbavirea, un 8. Urc dintr-un salt pe prima usa ma asez pe un scaun si privesc fericit inainte prin parbriz,atent sa nu-mi ratez statia finala,chit ca e cap de linie. Prin cap imi fac deja planul de bataie al zilei, preocupat de sumedenia de probleme care vor gandi sa-mi faca felul, dar,pfui!,nu reusesc nicicum sa-mi scot din nas fumul care-mi inteapa narile si care se aseamana,neinteles de tare, cu „inspiratia zilei” din autobuzul precedent. Oripilat deja intorc capul sa culeg reactiile altor pasageri pentru a ma convinge ca nu e doar autosugestie sau impresia, numai bine ca dau cu ochii (deja iesiti din orbite)de cunostinta mea. Statea,nenorocitul,spate in spate cu mine! Am sarit ca ars, cu gatul plin de invective si orbit de un nestavilit instinct de supravietuire…dar pasii imi fug spre coada masinii unde trag cu nesaț gazele de esapament care se insinuasera in interior. O binecuvantare aceasta rabla non-euro!
    Zii si tu, nu am facut o fapta bune prin inactiunea mea? Nu am adus un real beneficiu societatii prin atitudinea mea altruista?
    Sa se mai bucure si altii!

Lasă un răspuns

