Când sângele-i sânge

Asta e prima reclamă la absorbante pe care o văd în care sângele e sânge, nu un fluid albastru în jurul căruia zboară flori colorate fără nicio noimă:

Nu’s eu militantul feminismului, însă conceptul campaniei mi se pare mult mai puternic decât oricare altul bazat pe gingășie, sensibilitate, prințeșiozitate și alte cele. Toată lumea știe: sângele e sânge, indiferent de sursă. Sângele e roșu și presupune, în orice situație, durere (în diferite intensități, evident).

Deci, hai cu ”empower women everywhere”, fără a ne mai ascunde după cameleonul publicitar!*

 

*Această concluzie a fost scrisă special pentru a câștiga puncte în ochii soției

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s