E oficial: am îmbătrânit

Când prinzi momentul în care piesa principală a unui concert Jugendbachchor de la Prejmer reapare în program după ani de zile, înseamnă că ai îmbătrânit. Oficial!

Acum 10 ani, tot la Prejmer, făceam primul meu solo relevant pentru muzică. Duminica asta voi aniversa, tot cu Große Credomesse de W.A. Mozart, oficializarea îmbătrînirii mele (cel puțin muzicale).

În 2006 abia mă dezmeticeam și eu cum se cântă muzica asta, cum trebuie luată, cum să o înțeleg astfel încât să mă bucur de ea în concert. Se făcea un an de când intrasem în contact cu un mediu în care muzica nu era doar o înșiruire de note care trebuie reproduse cât mai bine. 

Deci, de mai bine de 10 ani sunt virusat și așa se face că acum stau cu căștile în urechi, partitura în mână, călătorind cu trenul spre Brașov ca să ajung la ultimele repetiții înainte de concert.

Dacă ești prin zona Brașovului, te invit să oficiem împreună îmbătrânirea mea 🙂 Ora 17:00, Biserica Fortificată Prejmer, intrare liberă.

Lasă un răspuns

