DEZVĂLUIRI: Iată motivele pentru care a apărut acest blog!

Acum șapte ani mă apucam să scriu pe acest blog, promițând că voi scrie despre evenimente, întâmplări şi impresii din Brașov. Nu am vrut niciodată să mă fac blogger (nici nu am ajuns unul), dar voiam să experimentez treaba asta – cel puțin așa am lăsat impresia. Ei bine, trebuie să fac o dezvăluire ȘOC, pentru care îmi voi asuma tot oprobriul public: deschisesem acest blog din dorința de a promova într-un mod diferit evenimentele din festivalul Musica Coronensis, ediția 2009!

Eram în primul an când mă angajasem la Biserica Neagră și lucram intens cu Steffen Schlandt la ultimele detalii legate de festival. Avem de gând, în acel an, să aducem în atenția brașovenilor clopotul uitat din turnul Casei Sfatului și mă gândeam cum să fac eu un soi de teaser la treaba asta? Fusesem în turn, făcusem poze (care ulterior s-au răspândit prin internet fără vreun foto credit), și aveam nevoie de un mod de desfacere mai interesant decât comunicatul de presă și alte cele, iar pe atunci Facebook-ul era destul de slăbuț pe la noi. Și uite așa am început să scriu despre chestii serioase în ambalaje diferite și să inserez informații de încredere printre glumițe și ironii.

Și uite că n-am scăpat de metehnele astea, drept pentru care ”marile dezvăluiri” sunt de fapt informațiile că săptămâna viitoare începe o nouă ediție Musica Coronensis în Brașov. Nu mai sunt implicat în organizare, dar mă bucur că o să pot participa măcar în calitate de corist la concertul final, din 2 octombrie, de la Biserica Neagră.

afis-musica-coronensis-2016La o primă vedere puteți observa cât de diversificată va fi oferta ediției cu numărul XIII, cu câte un eveniment pentru o paletă de gusturi de adolescenți până la pensionari. O să mai apară articole aici despre chestii interesante de văzut și auzit la Musica Coronensis, dar până atunci vă las cu dezamăgirea clickbait-ului…

Lasă un răspuns

